REGULAMIN
- Wykonawcą usługi prania i czyszczenia powierzchni jest firma AWOTEX
II Maciej Adadyński Mobilna Myjnia Parowa, w dalszej części zwana
AWOTEX II.
- Standardowy termin wykonania usługi wynosi 7 dni, jednak AWOTEX
II zastrzega sobie prawo wydłużenia terminu wykonania usługi.
- AWOTEX II ma prawo odmówić wykonania usługi.
- AWOTEX II nie gwarantuje 100% usunięcia przykrych zapachów: (np.
mocz, wymiociny).
- AWOTEX II nie gwarantuje całkowitego usunięcia plam, a w szczególności
z: rdzy, wosku, farb i lakierów, odbarwień, przebarwień pochodzenia
spożywczego (napojów gazowanych, soków, wina), brązowych przebarwień
na tkaninach naturalnych, plam po kawie, herbacie lub zacieku po zalaniu
oraz innych silnych barwników
- Przy Zleceniu usługi dla AWOTEX II, klient zobowiązany jest poinformować
obsługę o wszelkich nietypowych zabrudzeniach, takich jak mocz, wymiociny
czy pleśń.
- Klient zobowiązany jest również do poinformowania obsługi o wcześniejszym
czyszczeniu danej powierzchni ręcznie (środkami typu Wanish, Wezyr,
itp.) oraz o ewentualnych uszkodzeniach.
- Wysokość opłat za świadczone przez AWOTEX II usługi określa cennik.
- AWOTEX II zastrzega sobie prawo do zmiany ceny w załączonym cenniku
po wizji lokalnej.
- Każdy dywan o wymiarach nie przekraczających 1m2 liczony
jest jak 1m2.
- AWOTEX II uwzględnia reklamację klienta do 48 godzin
od momentu odbioru wykonania usługi, potwierdzonej protokołem.
- Klient w ciągu 14 dni od złożenia reklamacji zostanie poinformowany
o statusie reklamacji. Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 30
dni.
- Reklamacje mogą być składane na piśmie przesłane na adres Steklno
43d, 74-100 Gryfino lub droga mailową na adres biuro@awotex2.pl
- Myjnia nie odpowiada za rzeczy znajdujące się w czyszczonym aucie,
dywanie, czy innej czyszczonej powierzchni np. tapczan, fotel itp.
- Zgłoszenie reklamacji nie powoduje zawieszenia obowiązku zapłaty
za usługę.
|